KAKO DA dodate praznike u kalendar Outlook-a

Započeo Micko, Jun 10, 2009, 10:34:37 POSLE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Micko

KAKO DA dodate praznike u kalendar Outlook-a



Ako koristite Outlook verovatno vam je dosadilo da ručno unosite praznike u Calendar. Pokazaću vam sada kako i šta da uradite da bi Outlook automatski dodao praznike u kalendar.

Da biste dodali praznike u Calendar uradite sledeće:

1. U liniji menija Outlooka izaberite Tools i selektujte Options...
2. Kliknite na dugme Calendar Options...
3. Kliknite na dugme Add Holidays...
4. Potvrdite praznike koje zemlje želite da dodate u Calendar.
5. Kliknite na OK tri puta.
6. Praznici će sada biti dodati u Calendar.

To je sve. Ne treba više ručno da ubacujete praznike. Outlook je to odradio za vas.

Facebook   Instagram   Tiktok