avatar_Micko

Nezgode sa kompjuterima

Započeo Micko, Decembar 03, 2008, 10:26:29 POSLE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Micko

Nezgode sa kompjuterima



U emisiji "POLARATOR" na trećem kanalu u četvrtak 21. 03. '91. u
delu emisije kada su voditelji odgovarali na pitanja gledalaca
vezana za kompjutere jedno od postavljenih pitanja je bilo: "Želeo
bih da kupim kompjuter; čuo sam da je 386 dobar pa sam hteo da čujem
šta vi mislite, ali zbog fanansijske situacije bih kupio samo
tastaturu i priključio je na TV a kao spoljnu memoriju bih koristio
kasetofon?"
Voditelj je jednostavno ostao bez teksta.

* Compaq razmatra da promeni komandu "Press Any Key" u "Press Return
Key" zbog poplave poziva sa pitanjem gde se nalazi "Any" dugme na
tastaturi.

* Tehnička podrška firme AST imala je poziv od korisnika koji se žalio
da je veoma komplikovano upravljati mišem sa "štitnikom od prašine".
Na kraju je ispalo da je "štitnik od prašine" plastična vrećica u
kojoj je miš bio zapakovan.

U emisiji "POLARATOR" na trećem kanalu u četvrtak 21. 03. '91. u
delu emisije kada su voditelji odgovarali na pitanja gledalaca
vezana za kompjutere jedno od postavljenih pitanja je bilo: "Želeo
bih da kupim kompjuter; čuo sam da je 386 dobar pa sam hteo da čujem
šta vi mislite, ali zbog fanansijske situacije bih kupio samo
tastaturu i priključio je na TV a kao spoljnu memoriju bih koristio
kasetofon?"
Voditelj je jednostavno ostao bez teksta.

* Compaq razmatra da promeni komandu "Press Any Key" u "Press Return
Key" zbog poplave poziva sa pitanjem gde se nalazi "Any" dugme na
tastaturi.

* Tehnička podrška firme AST imala je poziv od korisnika koji se žalio
da je veoma komplikovano upravljati mišem sa "štitnikom od prašine".
Na kraju je ispalo da je "štitnik od prašine" plastična vrećica u
kojoj je miš bio zapakovan



* Jedan Compaq tehničar primio je poziv od korisnika koji se žalio da
njegov sistem neće da čita tekstualne datoteke sa njegovih starih
disketa. Posle postepenog eliminisanja mogućih uzroka kao što su
magneti ili izvori toplote [kojima su diskete možda bile izložene],
ustanovljeno je na kraju da je korisnik stavio nalepnice na diskete,
a zatim uvukao diskete u pisacu mašinu i otkucao nazive na njima.

* Jedan kupac kod firme AST zamoljen je da pošalje kopije defektnih
disketa. Posle nekoliko dana stiglo je pismo sa fotokopijama
disketa.

* Dell tehničar savetovao je mušteriju da stavi flopi disketu nazad u
flopi drajv i da zatvori vrata. Ovaj je zamolio tehničara da sačeka,
a onda se preko telefona čulo kako je ovaj spustio slušalicu, ustao
i otišao na drugi kraj sobe da zatvori vrata od sobe.

* Drugi Dell korisnik zvao je [tehnicku podršku] da se žali kako
njegov kompjuter neće da pošalje fax. Posle 40 minuta telefonskog
rešavanja problema, tehničar je shvatio da čovek drži dokument
ispred monitora i pritiska [mišem] dugme "send".

* Još jedan Dell korisnik zvao je da njegova tastatura više neće da
radi. Čistio ju je tako što je celu tastaturu zagnjurio u sapunicu
i ostavio je u vodi ceo dan, a zatim je rastavio tastere i svaki
posebno oprao.



* Zbunjeni korisnik IBM računara imao je problem sa štampanjem
dokumenata. Rekao je tehničaru IBM-a da mu kompjuter kaže da "ne
vidi printer". Onda je takode pokušao da okrene monitor ka štampaču,
ali kompjuter ni tada nije mogao da "vidi" štampač.

* Dell tehničar primio je poziv od korisnika koji je bio besan jer mu
je njegov kompjuter rekao da je on "bad and invalid" (loš i
nevaljao). Tehničar mu je odgovorio da tu poruku ne treba da uzme
lično.

* Jedna nova korisnica pozvala je Dell tehničku podršku i rekla da ne
može da uključi svoj novi Dell kompjuter. Posle uveravanja da je
kompjuter pravilno uključen na mrežno napajanje, tehničar je pitao
šta se desilo kada je pritisnula dugme na kome piše "Power". Njen
odgovor je bio da pritiska i pritiska ovu nožnu pedalu ali da se
ništa ne dešava. "Nožna pedala" bio je u stvari miš.

* Jedna druga mušterija firme Compaq pozvala je tehničku podršku da
kaže da njen ganc novi kompjuter neće da radi. Rekla je da je
otpakovala kompjuter, ukjučila ga u struju i sedela je pored njega
20 minuta čekajući da se nešto desi. Kada ju je tehničar upitao šta
se desilo kada je pritisnula prekidač na kućištu, pitala je "A kakav
prekidač?"

* Još jedna istinita priča iz Nowell-a.
Halo, je li to tehnička podrška?
Da, kako vam mogu pomoći?
Držac za čaše na mom PC-iju je polomljen a kompjuter je još pod
garancijom. Je l' se može popraviti?
Izvinite, jeste li rekli: "držač za caše?"
Da, to je pričvršćeno na prednjoj strani mog kompjutera.
Molim vas izvinite ako zvučim zbunjeno; to je zato što jesam
zbunjen. Jeste li vi dobili taj deo na promociji, na sajmu? Kako
ste dobili taj "držač za čaše"? Ima li on neku oznaku na sebi?
Dobila sam ga sa kompjuterom. Ne znam ništa o nekoj promociji.
Od oznaka ima samo "4X" na sebi.

U ovom trenutku tehničar je morao da prekrije slušalicu u napadu
smeha. Ta osoba je koristila ladicu od CD-ROM drajva kao držač za
čaše i onda se ladica odlomila.

* Jedan IBM korisnik imao je problem sa instaliranjem softvera i zvao
je podršku.
Stavio sam u drajv prvi disk, i to je bilo OK. Onda je reklo da
stavim drugi disk i bilo je nekih problema sa diskom. Kada je
reklo da stavim treći disk - nisam ga čak mogao ni ugurati...
Ovaj tip nije shvatio da "Insert Disk 2" znači da se prvo izvadi
disk 1.

* U sličnom slučaju, korisnik je pratio instrukcije za istalaciju
softvera. U instrukcijama je pisalo da treba izvaditi disk iz omota
i ubaciti ga u drajv. Korisnik je fizički otvorio disketu i onda se
čudio u čemu su nastali problemi.

* Na Zapadu se širi strah od najezde kompjuterskih virusa iz SSSR.
Medutim, to je tehnički nemoguće jer su ruski virusi programirani na
ćirilici i ne mogu ništa zapadnim računarima.

Facebook   Instagram   Tiktok